RSS 2.0

30. Ett sista ögonblick

just nu sitter jag och tänker på vad jag ska skriva... men kommer ärligt talat inte på något...
men fortsätter tänka en stund till...

okay, kan ta ögonblicket som faktiskt hände idag.. även det handlar om elicia... :P

jag och minna knallade ner på stan tillsammans efter att vi både lämnat våra barn på dagis... :)
vi tog en fika på georges, efter det till af och sedan in på lindex, där jag hittade en pyjamas och en söt tröja till elicia :) sedan gick vi till en annan affär där jag hittade en klänning till ellie och en collage tröja till mig...
efter det så gick vi faktiskt till röda korset, skulle kolla om jag hittade någon bok, men hittade istället en dockvagn (sulky) som bara kostade 30kr... vilken jag köpte...
visst, billig och använd, skit samma...
efter det upp till minna dricka kaffe och sedan och hämta barna... jag hade med mig sulkyn till dagis, gick in och hämtade elicia som låg och sov, väckte henne, klädde henne och gick ut... när hon får se hennes dockvagn ser jag bara hur hennes ögon glittrar... åh, hon blev jätteglad. skulle genast köra hennes lejon i den... vilket hon såklart fick... :)

har inte tagit någon bild på den ännu, men det kommer... men vilken skön känsla att hon äntligen har en vagn att köra runt sina dockor i..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback