RSS 2.0

31. En hemlighet + inlägg nr 500 :P

hemlighet? vad får er att tro att jag har såna??

något som ni inte vet? vad kan det vara...

börjar med att säga att det här är mitt 500ade inlägg... rätt många inlägg redan, men lovar att ni får flera... många flera...

men har fortfarande inte kommit på någon hemlighet inte om mig själv i varje fall..
och någon annans hemlighet kommer jag ju inte säga...

fuck vad detta var svårt!!!!
får ta detta, men jag tänker INTE nämna namnet på denna person...

Det finns en kille som jag är förbannat svag för. Kommer alltid att vara. mitt ♥ kommer alltid på något sätt tillhöra honom. jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga. varje gång jag ser honom på kort eller i verkligheten så pirrar det. och det har det gjort väldigt länge.. :( synd bara att han inte ser mig på samma sätt. för jag vet att vi skulle ha det helt perfekt tillsammans!! men visar inga känslor för att inte bli sårad. dom är väldigt dolda!!!!

nåväl... tillräckligt hemligt?? whatever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback