RSS 2.0

gardiner i vardagsrummet ;)

idag var en lång dag... vaknade tidigt eftersom elicia tyckte vi kunde gå upp vid 7 tiden... men sov en stund tillsammans mitt på dagen... :)
sedan knallade vi över till jonas och johanna för att jag skulle ut med leo... vilket jag inte behövde för jonas kom hem en stund senare :P haha

nåväl.. sedan gick jag för att möta marcus hemma hos mig och drog med mig honom ner till stan för att handla :)
och hämta ut mitt paket från ellos med underkläder, gardiner, en film och ett spel :P

sedan knallade vi upp till jonas eftersom elicia var kvar där under tiden... lättare att handla utan henne :P hihi..
vi käkade där och tog det lugnt och jag öppnade paketet från ellos och insåg att de hade gjort fel.. vilket jag inte bryr mig ett skit om... :) fick inte rätt spel men ändå ett spel jag ville ha ;)

knallade hem och satte upp de nya gardinerna :P fan blev grymt fint ;)
bilder på det kommer i bildbomben efter detta inlägg ;)

have a nice weekend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback