RSS 2.0

uppdatering :P

skulle behöva uppdatera men jag pallar verkligen inte skriva vad jag gjort de senaste dagarna...
marcus har iaf varit hos mig från i tisdags till idag och vi har spelat en massa och kollat tv, lekt med elicia. varit ute och gått.
varit hos jonas och johanna har vi också hunnit med...
skulle ha varit barnledig i helgen också, men det blev inte så... får bli en annan helg...
har även fått hem en tillsvidare dator tills min är fixad... :P
den funkar iaf till att surfa med och det e jag helt nöjd med :)
jag gör ju inte så mycket annat på datorn i varje fall ;)

Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Jaa , hoppas de :D

2011-01-09 @ 14:22:54
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback