RSS 2.0

usch

det kommer jag till senare...

i helgen blev det mest spel, tv, film och lite blogg med... :P

handlade hem 12 liter cola... men det finns mer än hälften kvar...

igår morse (söndag) så vaknade elicia och skrek vid 5 tiden... självklart hade hon spytt ner hela sin säng... tog upp henne, bytte sängkläder, tvättade av henne och sedan i säng igen... där har vi uschet... :P men det kommer mer..

igår eftermiddag efter att vi kommit hem från jonas och johanna efter att ha ätit pizza och softat en del..
så gick vi och la oss vid 18.30 tiden. elicia somnade direkt och tyvärr somnade även jag...
vaknade vid 21 och kollade på tv 1h ungefär och sedan tyckte jag att det var dags att sova... jo hejdu... blev att ränna fram och tillbaka till toan hela natten... kräktes 5-6 gånger... jobbigt som fan... så nu har även jag fått skiten...

gick upp tidigt och elicia kom in till mig efter ett tag... la sig i min säng och somnade om.
även jag somnade om.
nu när jag vaknade så låg elicia fortfarande och sov, men vaknade strax efter. tog sin kudde och gick in i sitt rum... trodde bara hon skulle lämna den men så här blev det med det


verkligen snygg sovstil :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback