RSS 2.0

24 juli Parken zoo och Danny

22 juli = Sarah och Andreas tog Elicia över natten så jag kunde gå ut och träffa Andreas Möller :)
Han är ju trubadur så han skulle spela på tokmunken. Men det blev inte så mycket spela för honom tyvärr då det var mycket discofolk ute just den kvällen.. Men men det är så det kan bli ju :(
Jag gick runt och tog lite mingelbilder åt Minna då hon inte mådde allt för bra för att orka vara ute på krogen.. men det funkade men som vanligt är folk så tråkiga och inte vill vara med :(
Jag och Monica knallade hemåt när kl var runt halv 2... Jag fick lov att gå barfota då jag hade lyckats få skavsår och en vattenblåsa på lilltån på högerfot :( och det var när jag var påväg ner till krogen... jävla skit :( Aldrig med klackskor.. gympaskor e det bästa ;)

23 juli = kom skrutt hem och vi gjorde en massa saker under dagen.. vi knallade till macken för att jag skulle köpa cigg och hon fick en glass.. :)
träffade Minna, Roger, Marika och barna på macken och stod och snackade lite med dom.. :) på vägen hem ringde Ragge och frågade vad jag gjorde och frågade om jag kunde komma förbi för de var nå krångel med datorn.. jaja, vi gick dit och var där en stund.. sen ringde Jonas och frågade om jag ville komma över och dricka kaffe.. visst, jag var ju ändå i närheten :P två flugor i en smäll..
stannade där till kl 21 tror jag... sen hem och Elicia somnade på stört :P haha snacka om trött efter allt bus ;)
jag hade dessvärre svårare och sova även fast jag bara sovit 3 timmar..

24 juli = Parken zoo..
Monica skickade sms på morgonen och sa att hon ville med till parken zoo.. så hon kom hit och sedan så gick vi ner till tågstationen och satt och väntade på tåget... tåget som aldrig skulle komma så det blev en timme extra på stationen och vänta på busshelvetet som gick 12.45..
 
nåja, vi var på parken zoo till kl 14 typ och det var faktiskt inte så mycket folk så behövde inte ens stå i kö för att köpa biljetter..
sedan blev de en sväng inne på parken..
 
vallaby? känguru?

tiger

bebisgrisarna inne på barnens zoo :)

kossorna som Elicia faktiskt vågade klappa :)

stora grisen :) Elicia var helt överlycklig :)
sist fick vi inte gå in till korna, hästarna, grisen och några getter...
för de fanns ingen zoopersonal i närheten då :) bra säkerhet :)

krokodil huset gick vi igenom denna gång med :)
hoppade det förra gången ;)

Elicia är helt fascinerad av dessa fåglar :)
flamingosar :D

utgången från zoo delen :)
vilka människorna är har jag ingen aning om..

Nu började klockan bli framåt halv 4 och kl 4 skulle ju Elicias andra idol uppträda.. Danny Saucedo
 
blommor och Elicia :)

scenen :)

bandet spelar lite innan
  
   

bra bilder på grabben blev det iaf :)
Danny <3 du rockade helt klart :D

sedan blev det att stå i kö ett tag för att få autografen till Elicia :)
han skrev på lappen "till Elicia puss Danny"
sötis.. :)

när autografen var fixad drog vi oss till shoppingstället för att köpa något till Elicia.. det blev en superbra vattenflaska :) och en glass

vi började knalla mot tågstationen men hade satt in oss på att få vänta länge tills bussen hem... men de hade fått in en ersättningsbuss till 20 tåget så vi var hemma i strängnäs tidigare än väntat... härligt ;)
nästa gång det blir en sån här vända så ser jag till att jag antingen har skjuts eller att tågen fan går...
man ska inte klaga på sj egentligen för de e ju inte deras fel att det var oväder och blixten slog ut en ledning och det blev översvämningar.. men fy skäms på sj för att ni inte kan fixa det på bättre sätt med ersättningsbussar.. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback