RSS 2.0

Lång promenad

igår hörde Monica av sig och ville gå ut till klädettan.. :)
okay, visst det e långt men samtidigt så var det ett bra väder för att vara ute och knalla..
molnigt och ingen sol som brände sönder en :P

vi tog vägen förbi Lina eftersom hon skulle med... sen förbi finningeskolan och förbi fårhagen där det knallade lite får så elicia började gå runt och säga bä, bä.. hela tiden... sedan tog vi vägen förbi larslundafotbollsplan och förbi golfbanan... ja, det blev en riktig promenad... och det tog sin lilla tid...
inne på klädettan köpte Monica en tröja och ett par byxor och även en tröja och 2 tshirts till Elicia :)
jag hittade mycket fint där ute som jag helt klart måste köpa när jag har pengar... om de nu finns kvar då ;)

Lina var fotografen och fotade allt hon såg ;) hihi
när vi skulle hem så tog vi den andra vägen... förbi bussgaraget, sevad och skanska... så vi hamnade hemma hos Monica... där blev vi kvar ett par timmar eftersom jag hade så fruktansvärt ont i låret, sträckte mig troligen..

vi käkade korvstroganoff och makaroner och när vi sedan skulle gå hem så hade Elicia bestämt att Monica skulle gå med oss en bit..
Väl hemma så somnade Elicia på fläcken... inte för att det var så konstigt för hon gick väldigt mycket... snart dags att sluta med vagnen kan jag tänka mig... men det är ju så simpelt när man handlar och så...
nåja..

  
här är kläderna Elicia fick :)
Bild 1. Blixten mcqueen :)
bild 2. WallE :P
bild 3. Den valde Elicia själv.. hon fick välja mellan den och en med en katt på :)  (vovve ville hon ha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback