RSS 2.0

Måndag igen:)

jag måste då säga att tiden går så jävla fort...
tyckte det var igår som vi var på parken zoo, men det var vi ju inte ;)
veckorna bara rusar iväg och snart e det vinter igen... jo, jag vet att jag är lite tidigt ute men så fort går det... :)

så idag har jag och Elicia varit hos minna :)
härligt och snacka av sig och bara chilla...
nu på kvällen så var det måndagsträffen i ugglans park med Jenny Silver som artist.. det e typ som en blandning av allsång, uppträdanden och frågesport..
men frågesportens priser e ju inte direkt något jag skulle vilja vinna :P
Men iaf jag, Elicia, Minna, Marika och Roger stod och tittade eller ja "lyssnade" från sidan av scenen och Minnas barn lekte i lekparken precis där vi stod.. Såg att Monica och Lina satt på andra bänkraden precis framför scenen så när Minna med familj gick hemåt så tog jag och Elicia oss till Monica och satte oss där..

fixade en autograf till Elicia efteråt...
kan ju säga att det var mycket lättare än när jag skulle fixa från Eric Saade :P hehe
 
Jenny Silver :)

Efter det så följde jag med Monica och Lina ner till hamnen en vända och jag såg att det var en regnbåge på himlen som jag faktiskt tog ett kort på :)
När vi varit nere vid hamnen i 15 minuter kanske så gick vi hemåt..
Elicia sover som en gris och jag ska faktiskt ta och sätta mig framför tvn så fort bilderna är upplagda...

SEE YA
Pöss

 
från en brygga :)


från min balkong... härlig himmel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback