RSS 2.0

onsdag + torsdag

igår blev det att gå förbi kommunhuset och jag lämnade faktiskt vagnen hemma så Elicia fick gå :)
hon ville de själv och hon lyckades faktiskt utan att säga att hon ville att jag skulle bära henne..
 

sedan blev det förbi Prinsen med Monica och innan det så träffade jag Ewa m barn, hennes mamma och 2 systrar..
Elicia fick en bulle och dela en cola med mig och jag tog en tryffelkladdkaka :)
måste faktiskt säga att den var helt underbart god... mumsigt som sjutton...


under tiden som vi satt där så tog Elicia en tur ut på trottoaren och det blev jag inte speciellt glad över.. hmm... nåja, det hände ingen olycka och det kan jag ju vara glad för... tror hon fattade när jag förklarade för henne... för det hände inte igen.. men hon var rastlös och ville göra något.. så in i präntaren och till Sarah.. sedan till lidl och hem..

Sedan blev de massa tv och jag möblerade om Elicias rum.. När Monica knallade hem så var det dags för Elicia att gå och sova.. La henne och hon somnade och efter en stund så vaknade hon och grät fram Monica hem.. 2 ggr och sedan blev det Kåge hem också i gråt... förklarade för henne att han inte var hemma och så somnade hon iaf till slut och sedan vaknade hon igen och gjorde exakt samma sak men denna gång var han hemma.. han bor ju liksom i samma hus som oss.. och hon är ju van att se hans bil.. så visade att hans bil stod på parkeringen och just när jag lagt henne så hörde jag honom starta bilen så hon fick helt enkelt se att han åkte iväg..
sedan somnade hon igen... men vaknade efter en stund igen och då ändrade jag tillbaka sängen som den stod innan och då somnade hon och sov fram till 4 tiden då hon vaknade och hade tappat bort nappen och sedan var hon törstig och ville ha en ny blöja... tog en timme innan hon somnade igen och sedan vaknade vi både två vid 10... väldans skönt..

blev frukost och sedan började Elicia kolla på film och de blev santa buddies så jag började diska och när jag var klar hade Elicia bytt till bilar... nåja, jag satte mig och läste och sedan fick jag mess från Johanna som undrade om hon kunde komma över med Wilma... ja självklart.. alltid trevligt med sällskap och mysa med bebis ;)
tog själv inga bilder men det gjorde Johanna... så lägger ut dom vid ett senare tillfälle :)

nu på kvällen så har jag tvättstugan igen... ni undrar kanske varför jag tvättar hela tiden... men jag har en massa kläder som legat i säckar och som inte kommit upp ännu som tvättas :)

nåja, Marcus är här och vi sitter nu och kollar på tv...

tjingeling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback