RSS 2.0

onsdags mys :) torsdags bus

igår blev de att träffa Monica nere på stan och sedan gå förbi ica och hämta ut ett paket som Monica skulle lämna till Malin lite senare kvart över 4 för att vara exakt :)

vi gick upp till mig sedan för att hämta lite extra kläder och blöjor till Elicia :)
Sedan blev det till tågstationen där vi skulle möta Malin... men vi kom 1 timme för tidigt men det gjorde ju inte så mycket... Elicia älskar ju tåg och bussar och det fanns ju massa bussar att titta på.. massa bus blev de med..
när Malin kommit så blev det upp till Monica ett par timmar och käkade där och sedan så följde Monica med hem till mig... men först stan för att handla lite gott till filmmyset.. :)

när vi kommit hem så blev det tsatiki vänner för alltid och efter de blev det sängen för Elicia som somnade på stört..
Vi satt uppe ett tag till men gick och la oss sedan..
Jag vaknade vid 3 då Elicia gnällde så kollade vad det var men hon sov så gick på toa och tog ett glas vatten och gick ut på balkongen.. då kom grannen hem... hmm.. kl 3 på natten... nåja, han undrade varför jag gått upp då, men sa att jag skulle gå och lägga mig igen...

sen så vaknade Elicia kl 10 så då var det dags att gå upp..
vi har kollat tv och busat och ätit...
får se vad som händer under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback