RSS 2.0

sorg, trött och lycka :)

natten till måndagen var förfärlig! låg i sängen och tänkte på hur fort tiden och åren går. Nästa år är det 10 år sedan mamma avled och 5 år sedan pappa avled. Det jag blev mest sorgsen av att jag låg och tänkte på att jag glömt deras röster. Jag låg och grät i flera timmar, jag blir verkligen så ledsen.. Känns så jobbigt att aldrig få se eller ens höra deras röster igen. Somnade framåt 5 på morgonen och 3 timmar senare var det dags att gå upp med världens bästa trollunge..

(slänger in lite bilder som ni inte har sett)
  

Framåt 11-12 gick vi hem till Monica och Marcus... Eftersom jag och Monica hade snackat om att gå ner till Måndagsträffen i Ugglanspark tillsammans :)
Kändes rätt bra att komma hemifrån eftersom jag var riktigt trött och hemma hos dom så blev det att Marcus tog med sig Elicia ut i lekparken utanför och gungade... jag satt på balkongen under tiden och efter ett tag kom dom in... :)
Vi käkade där och sedan så knallade vi ner till stan och Ugglans park :)
Elicia satt lugnt och fint tills hon tyckte att det var dags att stå på bänken och dansa ;)
Hon är ju så musikalisk så det är häftigt ;)
Det var ju Magnus Bäcklund som uppträdde och det tyckte Elicia om att dansa till :)
blev självklart en autograf till Elicia :)
  

Magnus Bäcklund på scen :)

När det var slut blev det att knalla hem och sedan blev det en promenad igen pågrund av att jag skulle fixa en sak + att det var för varmt för Elicia att sova...
Somnade framåt 23.30 tiden tror jag.. Men var verkligen helt avslappnad och slut när jag la mig i sängen :P

Idag vaknade jag kl 8 av Elicia och kände hur enormt pigg jag var.
En sak som hände idag som gjorde mig förvånad men otroligt glad är att min älskade stora syster Maggan ringde.
hon tackade för brevet, grattis kortet och förskolekortet på Elicia.
Kändes oerhört skönt att få prata med henne och nu kan jag ju ringa henne när jag vill :D

Nu på kvällen när jag kollade kontot så hade jag fått barnbidraget så det var bara att kasta in en tvätt i maskin och knalla ner på stan och handla... Mjölk, bröd, smör, yoghurt och blöjor såklart.
gick förbi Sarah och snackade lite. Som gav mig en krukväxt som skulle slängas för att den inte gick att sälja ;)
sedan hem, ställa in varorna och ner i tvättstugan :)
nu har vi ätit och Elicia kollar på barnkanalen... snart ner i tvättstugan igen :)
p.s. denna text skrevs ner på papper och var klar skrivet 19.15 d.s.


Blir en lugn kväll och ska snart ner för sista gången i tvättstugan...
Elicia ska snart sova också och då ska jag sätta mig och läsa :)

Pöss


Kommentarer
Postat av: Faster Annelie

vad roligt att du har hört ifrån din storasyster,

Jag har tänkt mycket på henne, hälsagärna ifrån mig nästa gång du pratar med henne.

Kram

2011-07-23 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback