RSS 2.0

tystnad tagning :P

hehe..
kom inte på någon annan rubrik :) och jag vet att den kan tolkas fel..
men det spelar inte så stor roll.. :)
huvudsaken jag har en rubrik..


så nu ska vi se.. i onsdags gick jag över till Monica eftersom Kenneth skulle skjutsa mig för att storhandla på willys på kvällen... :) handlade mat och annat nödvändigt som tvättmedel osv..
det hela slutade på 950 kr drygt.. :)
men det var det helt klart värt..

så nu e mina pengar slut... men jag har mat hemma och får klara mig utan cigg och snus resten av månaden... får se hur förbannad jag hinner bli innan barnbidraget kommer :P

torsdags blev en härlig hemma dag med städning, och Elicia lekte massor i sitt rum för en gångsskull.. men kan ju säga att vardagsrummet ser ut som ett bombnedslag, men det e liksom förklarligt... Elicia leker hellre framför tvn så hon kan kolla på de hon vill när de kommer..
Elicia somnade väldigt tidigt denna kväll så jag kunde kolla på The Killing utan problem med Joel Kinnaman <3

Elicia är så koncentrerad när hon målar :)

igår (fredag) så blev det ner på stan med Monica för att köpa blöjor och i präntaren stod ju Elicias favoritbil.. Blixten Mcqueen.. så den fick hon åka... eller ja, åka och åka... hon blev helt förstörd... drabbades av panik när den startade... nåja..
sedan blev de ner till ugglans för glass och efter att de var uppätna så blev de hamnen och kolla båtar...
elicia är ju helt galen i fordon av dess slag..
men hennes favoritbil brukar stå på parkeringen utanför.. :)
till lidl för blöjköp och sedan hem... blev filmmys med Monica så vi kollade först på barna i bullerbyn och sedan rattatoue (stavning)
Elicia ville absolut inte sova på kvällen.. men när en annan go person sa till så somnade hon på 10 minuter...
Tack grabben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback