RSS 2.0

Utoya - Norge

här kommer ett nytt inlägg om just Norge..
var inne och kollade allt som var nytt på aftonbladet och expressen..
och en tjej vid namn Emma har börjat skriva en blogg om det hon var med om på Utoya..
Hon var en av de överlevande som känner att hon behöver skriva av sig..

tycker att ni ska gå in och läsa hennes blogg.. men kom ihåg det är på norska så vissa ord kanske inte är begripliga.. men ni förstår helt klart innebörden i meningen :)

http://Utoyahelvette.blogg.no

och även om du läser hennes blogg kommer ni nog aldrig förstå hur hon upplevde det..
jag gör inte det även fast jag läst varje artikel om det på aftonbladet, expressen eller hennes blogg..

Emma om du läser detta :) så skriver jag även här att jag skänker så mycket styrka till dig och alla utsatta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback