RSS 2.0

barnledigheten

fredag vaknade jag vid 10 tiden och skulle ha badat, men det blev en låååång dusch istället... sedan ner till stan... eftersom jag fick reda på att Monicas one piece hade kommit så gick jag förbi Sarah..
Skulle möta upp Minna också, men först blev de att lägga in alla paket för Monica hade inte dykt upp ännu och sedan blev de till prinsen eftersom Sarah bjöd på lunch så fick jag gå dit och beställa..

efter det mötte jag upp Minna vid munken och hon drack kaffe, jag ville ju liksom inte ha eftersom det var dövarmt ute :P
när vi suttit där ett tag och snackat så var det dags att hämta hem barna hennes från förskolan... så vi knallade och hämta dom och sedan hem till henne..
efter ett tag kom även Marja dit som också skulle med oss på krogen... :)
så det blev en hel del tv-tittande och solande på balkongen, fast det var verkligen för varmt ute... usch..
men det funkade ändå..
vid 22 så gick vi ut och Andreas Möller hade ju redan kommit och satt och åt när vi kom så vi satte oss vid honom och snackade lite.. :)
Kvällen var helt klart bra fast den var lite udda.. Minna fick nån äcklig invandrare efter sig... *grrr*
var hemma runt halv 3 och sedan så somnade jag inte förrän vid halv 6-6...

Lördag:
vaknade vid halv 12 när Monica ringde, men hann inte svara så jag ringde upp.. gick ner till stan och mötte upp henne... sedan blev det att köpa present till Lina och sedan frukost på George... När Monica sedan skulle iväg för att möta Chrille så gick jag till munken och där fastnade jag till kl 20 på kvällen... :P började nämna att jag skulle hem vid 17 tiden för att äta och fixa :P men som sagt.. hade trevligt sällskap och drack väldigt mycket isvatten :) MUMS i värmen...
hem, duscha, klä sig, ladda mobilen och sedan ner till munken igen och mötte upp Minna direkt...
blev en bra kväll detta med... trubaduren var inge vidare... Träffade på Ronny (gick på samma ställe via af för några år sedan) och hans polare Moses... sedan träffade jag och Minna på två grabbar från sthlms trakten.. :) Oscar (orre) och Daniel (bånge).. riktigt trevliga faktiskt...
efter att krogen stängt så följde vi med grabbarna till ugglans och sedan åkte de till åker med någon polare de kände.. och det var liksom dags för mig att knalla hem... var hemma vid 4 tiden kanske..

Söndag: vaknade vid 10 tiden och gick upp och började fixa lite här hemma... sedan kom Monica för hon skulle låna min stora röda resväska... sedan knallade jag ner till stan och pantade alla förbannade flaskor jag hade hemma... sedan hem och sedan kom mitt lilla troll hem... hon var hemma i drygt en timme och sedan somna hon...
 
somnade såhär i soffan, men lyfte in henne i sin säng..
sedan väckte jag henne 45 min senare för att äta middag... kollade på film och sedan så blev det sängen igen... jag la mig nästan direkt efter och somnade vid 10 tiden... skönt ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback