RSS 2.0

dagen med ingenting...

Igår hade jag så fruktansvärt tråkigt... men var lite deppig... Har kommit på mig själv att varje kväll när Elicia blivit nattad och hon sover så känner jag mig fruktansvärt ensam...

saknar att mysa med någon och kanske kolla på någon film...
men tillbaka till igår...
vi var hemma hela dagen och gick ner till stan en snabbis senare på eftermiddagen... just för att det var så varmt...

börjar bli smått irriterad på min handläggare på socialen också.. jag har fortfarande inte fått mina pengar och hyran är inte betald... men ska ringa min handläggare när hon har telefontid 14-14.30.. får se om hon har fixat då :P

så igår blev de att jag satt och fixade lite bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback