RSS 2.0

lördag = tvätta och en sjukling

Vaknade tidigt av en liten tös som verkligen inte mådde bra..
hon hade feber och jag gav henne alvedon... sedan blev hon liggandes i soffan halva dagen... sov, vaknade, grät, blev tröstad, somnade om...
ringde Kenneth för att kolla om Marcus kunde komma över till kl 17 och vara uppe i lägenheten med Elicia under tiden som jag hade tvättstugan..
vilket han kunde...
jag kollade mitt konto och insåg att jag hade fått barnbidraget redan i fredags.. så klädde Elicia som verkade må lite bättre och knallade ner på stan... vi var förbi Nancys och tog en lunch där och Elicia åt faktiskt riktigt bra... sedan gick vi och handlade och sedan knallade vi hemåt..

väl hemma så blev de film och efter ett tag kom Marcus..
Jonas, Johanna och Wilma kom förbi för att lämna Monicas studentpresent också.. :) så var ute och snackade med dom i ca 20 min kanske.. och Elicia fick springa omkring utanför porten..

sedan var det upp och fixa tvättkorgen och sedan knalla ner till tvättstugan...
så nu är Elicias kläder tvättade och alla sängkläder... måste skaffa en tvättid till för att tvätta bort alla andra kläder också..

Sedan blev det en lugn kväll.. Elicia fick alvedon innan hon skulle sova och jag och Marcus kollade på en film... klassfesten.. svensk film, rätt bra faktiskt :)

Elicia vaknade vid 23 och kunde inte alls somna om... Men försökte på nytt att lägga henne 30 min senare och då somnade hon... jag och Marcus gick och la oss framåt 1 i natt och Elicia vaknade igen vid 5.. men somnade om direkt.. vet inte riktigt vad hon ville..

vi gick upp vid 8.30 tiden idag och har ätit frukost och lunch och bara tagit det lugnt... Elicia verkar relativt frisk idag... förutom att hon fortfarande är förkyld, men tror att febern har släppt iaf...
hon skrattar och är glad idag så.. :)

skriver mer ikväll.. :) eftersom det är mitt på dagen så kanske de händer en massa under resten av dagen :)

Hörs
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback