RSS 2.0

Midsommar fortsättning :)



Det blev en härlig dag, på kvällen gick vi hem till Mimmi, Mikaela och Felicia.
Där var också Mimmis bror Håkan, en kompis till Mimmi som jag inte minns namnet på, Felicias kille Mattias och Mikaelas kille Viktor.

Där blev det fika med tårta, saft, kaffe och kakor.
Senare så blev det kubbspel..
mycket trevligt... vi vuxna vann liksom ;)

 
Elicia hittade en katt i sin vagn och på andra bilden så tyckte hon att hon kunde sitta :P

Vid 23 tiden knallade jag, Monica och Elicia hemåt. Monica hem till sig och vi hem till oss...

Lördag:
Var hemma en stund och sedan var jag och Elicia hos Minna och barna nästan hela dagen...
Vi snackade en massa och Elicia lekte med Jeppe och Jasse som i vanlig ordning. De fick sova en stund och lite senare så knallade vi hem...

så här ser Elicia ut när hon äter spagetti och köttförssås :P

Söndag:
Kom Monica hit på eftermiddagen så jag kunde städa och hon och Elicia leka lite :)
Så hela köket och badrummet blev totalt rent :)
tog det verkligen ordentligt :)

Monica sov över här så vi kollade på en film på kvällen Dominics bröllop. Helt okay men man fattade inte ett skit förrän i mitten av filmen typ :P
Sen blev de sängen.

så här ser det ut när Elicia leker tåg :P

Måndag:
Vaknade vid 10 tiden. Det blev frukost, sedan plockade jag undan lite och vid halv kvart i 1 knallade vi ner mot stan, men insåg att Monica glömt sin mobil så knallade tillbaka.. hade gett min nyckel till sotaren så fick ta med min Monicas nyckel för att komma in. men han var i min lägenhet just när jag kom.. :)
Vi knallade ner till Af och jag lämnade ett papper och Monica skrev in sig..
Sedan blev det att handla en present från Elicia till Marcus.

Upp till Marcus och där blev det glass med strössel och chokladsås.
När Kenneth kom hem så blev det mat som bestod av kotletter, pommes, beasås och sallad.
Till efterrätt blev det jordgubbar, grädde och glass.

Vid 21 tiden knallade jag och Elicia hemåt. Monica skulle handla på OK så hon följde med oss en bit.
Jag och Elicia gick förbi Statoil och där träffade vi Gillberg :P Han tyckte jag skulle vara dryg mot Mia som stod i kassan... men varför det... hon är ju lillasyster till en av mina gamla klasskompisar :)
Elicia somnade sedan i vagnen.

GRATTIS MARCUS!!!


Tisdag:
Träffade Monica vid kommunhuset. Sedan blev det en runda i präntaren. Sarah jobbade inte idag heller... Till ugglans för att köpa glass. Elicia tog sig en dans på scenen där också :)

Vi gick en vända upp till Djurmagasinet för att köpa mat till Troy. Sedan förbi präntaren igen och Monica hämtade ut pengar, blev att äta på Mälarens och sedan en runda ner vid hamnen för att kolla på båtar och sedan hem.
Vi har nu hunnit kolla på Den otroliga vandringen 2 och happy feet..

Nu blir det allsång på skansen eftersom Elicias idol Danny <3 är med :)

På söndag blir det att träffa hennes andra idol Eric Saade <3
på Parken zoo.. ska åka dit skapligt så hon får se alla djuren också... :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback