RSS 2.0

Monicas student :)

Elicia var på förskolan på förmiddagen och jag var nere hos Sarah.. :)
hjälpte till med att snitta blommor och ta kunder och så.. eftersom det ändå var nästintill full rulle...
men det var ju en speciell dag för blomaffärer och presentbutiker också...
om man inte i förväg hade köpt :P men blommor e lite svårare att köpa i förväg..

kl 13 knallade jag iväg för att hämta Elicia tidigare just för att hinna packa hennes grejer, äta lite mellis och sedan slippa stressa till studenten :)
vid 15 tiden kom Kenneth, Marcus och Emelie till mig och kenneth parkerade bilen här istället för borta på campus...
sedan knallade vi iväg...
säger bara att det var FÖR varmt att stå där och vänta på att skruttan Monica skulle springa ut.. men vi tog oss igenom värmen :P hehe
Monica var ju jättefin i sin klänning :) och sedan så grattade jag även Matte och Mia till studenten..
träffade ju faktiskt några där som man kände :)
vid 16 tiden tror jag det var så började vi knalla ner mot stan... jag sprang förbi hemma eftersom Kenneth skulle ta med packningen och bilbarnsstolen hem till dom.
sedan var det bara att knalla efter... men jag och Elicia stannade vid Ica.. och där mötte vi Danne, Ullis och deras söner Hugo och Anton... så vi stod med dom. sedan dök Lina upp.. sedan ringde Kenneth och han och Marcus dök också upp...
Sorgligt nog så var Monicas lastbil med flak försenad men det löste sig till sist...

här har vi då Mia och bakom henne står Matte i guldmössan :P

Matte igen :)

Jag känner inte grabben som åker på denna, men jag tyckte helt klart att den var grym :)
Elicia var grymt rädd för den och ville gå hem varje gång den åkte förbi..  

btw, marge och barna var fejk, men homer var det en som var utklädd till... :)

Här har vi våran bästa Monica... älskar dig stumpan <3

GRATTIS TJEJEN!!!

efter att de åkt sin vända med flaken så blev det att knalla upp till Monicas Faster för att vara med på fikat :)
smörgåstårtorna var toppen och vi hade riktigt trevligt...
hon fick många fina presenter men den som vi hade samlat ihop pengar till som var en one piece hade inte hunnit komma... men den kom dagen efter :P
kl 20.30 ungefär så kom Ullis och Anton och hämtade upp Elicia vid matpiraten och jag blev barnledig..
följde med Monica tillbaka hem och fick sedan skjuts av hennes pappa ner på stan... sedan tog jag en promenad genom stan från UB..
för att sedan sooooova...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback