RSS 2.0

Söndag och Måndag

söndagen blev lugn.. Johanna hörde av sig och undrade om jag kunde komma över och blondera hennes hår.. visst tänkte jag efter att Elicia hade vaknat och såg ut att må mycket bättre så knallade vi dit..

vi snackade en massa skit och åt och jag färgade ju håret på Johanna... myste lite med Wilma och Elicia och Marcus kollade på Happy feet :P

sedan knallade vi hem och Elicia fick vara vaken en stund till innan hon gick och la sig... efter det så blev det att jag och Marcus kollade på sällskapsresan...
efter det blev det sängen... men jag fick lov att vara vaken lite i natt eftersom Elicia hade väldigt svårt att sova..

vaknade inte förrän 11 idag och Elicia sov fortfarande då..
så fick lov att väcka henne... men det var meningslöst för när hon kommit upp så gick hon och la sig i soffan och somnade om... sedan så gick hon och la sig i min säng och somnade igen..
jag var ner till stan och handlade mat och blöjor och när jag kom hem så kollade hon och Marcus på film... Elicia ville absolut inte äta, men fick i henne lite gurka och paprika iaf... men hon har druckit mycket iaf...

nu på kvällen har hon varit lite pigg och hoppas att det håller i sig så vi kan gå på sommarfesten på förskolan imorn.. hon har inte haft någon feber sen i morse men har varit hängig...
hmm, kanske beror på vädret... känner mig själv hängig när vädret e kasst..

 
Fredags bilden :)

Hjärtat som jag såg på himlen ;) :P

så här kul kan man ha med pringels chips...
Anka :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback