RSS 2.0

veckan..

jag måste verkligen börja uppdatera oftare för er läsare..
veckan har varit bra faktiskt...
umgåtts med minna de flesta dagarna... förutom igår då jag gick hem efter att jag hämtat elicia från förskolan..
Elicia hade även sin sista dag igår och nu har vi sommarlov..
iaf tills jag får svar om när jag börjar jobba..

så tar bara denna dag och uppdaterar ifrån... orkar inte skriva värsta långa inlägget idag för hela veckan heller..

vaknade vid 8 halv 9 tiden idag och såg att Minna ringt så skickade mess och frågade om det var något viktigt hon velat, men hon ville bara ha sällskap :P
strax efter nio fick jag mess från Sarah som undrade om jag kunde ta ett blombud idag.. visst tänkte jag och kollade strax efter ut genom fönstret och insåg att det regnade ute :P

så knallade ner på stan framåt halv 11 och var och levererade blommorna till domkyrkan som var till en begravning..
sedan fick Elicia glass och dricka och delocatoboll också :)
var där ett tag tills Minna kom och hämta upp oss och sedan drog vi upp till henne ett par timmar...

när dom skulle dra iväg så knallade vi hemåt, men tänkte att jag ringde Ragge och frågade vad han gjorde så vi hamnade där tills kl halv 7.. käkade där och nicke var där och han hade tagit dit sitt wii så spelade lite bowling... jag vann iaf en gång ;) hehe

nu är vi hemma och elicia ligger och jag ska faktiskt se på 4an nu 19.30... mor till salu eller vad programmet hette.. har ju sett alla de andra de där roliga "filmerna" så då får jag väl ta till med alla kolla denna med :)

det var allt för mig...
och ska försöka bättra mig när de gäller uppdateringen...
roliga att uppdatera när man får kommentarer och ännu mer roligt när de händer nå skojigt :P
nåja...

vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback