RSS 2.0

veckouppdatering igen då :(

fan jag e rätt kass på det här med att uppdatera har jag märkt...
men nu är ju solen här och man är ute och ärligt talat har jag inte orkat..

som ni alla vet så var blev det ju bara förskolan 3 dagar denna vecka...
från torsdag tills idag har vi varit lediga...
så vad har vi gjort under ledigheten..
varit hos minna lördag och söndag.. softat på balkongen medans barna har lekt... så lite färg har jag fått... dock ytterst lite då jag e lite försiktig med solen så jag inte blir knallröd som jag brukar bli...

på fredagen var vi ner till stan en stund på eftermiddagen så Elicia fick se Bamse och sedan fick hon även 2 ballonger med bamse på :P

nåja, det var väl typ allt som hänt som jag orkar ta upp..
idag har vi bara tagit det lugnt, var ute en stund och gick förbi ragge och hälsa på... Marcus har varit här sedan 14 tiden och ska väl snart hem...
ikväll blir det bara att softa och imorn äre dags för förskolan igen...
och på torsdag tar Monica studenten och Elicia åker till Danne och Ullis så jag blir barnledig hela helgen.


börjar bli bra less :( när, var och hur ska jag få vara lycklig och må bra... som det är nu så är det skit... men jag knatar sakta vidare... FUCK IT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback