RSS 2.0

5 blev 6

ikväll så blev vi 6 st i familjen :) ska förklara

johanna ringde mig tidigare idag och sa att jag och elicia skulle komma över till halv 7. visst kan vi göra om vi måste :P hehe

när vi var på väg så ringde hon och frågade om jag hade gått hemifrån vilket jag hade. men men, när vi kom dit så var dom ännu inte hemma så satt i trapphuset en stund och väntade...

jonas och johanna hade varit på djuraffären och köpt en guldhamster åt Elicia.. En liten kille. :)
typiskt säger jag, men gillar den nu när vi äntligen är hemma :) lite skygg, men ska nog få honom tam :)
sen var det ju det här med namn men har kommit på att eftersom det är Elicias och hon älskar ju bara High School Musical så får lillgrabben heta Troy. :P
testade med elicia om hon kunde säga det men hon säger goy :P hihi... nåväl...
Troy får han heta för om ett tag så kommer hon ju kunna säga det :)


här är han, tyvärr så blev ju bilden på honom på ryggen. och nu ligger han och sover... hmm? trodde det var nattdjur, men okay...
kommer fler bilder på lille troyen :P

Kommentarer
Postat av: Agneta

Åh synd att det var en kille. Alla min han hamstrar har varit grymt aggressiva och bitits och så medans honorna har varit jätte snälla.. :/ Är han snäll då?

2011-03-15 @ 10:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback