RSS 2.0

alpnäring

idag som ni vet om ni nu läst tidigare så skulle jag, Elicia och Monica iväg på "kryddparty" hos min faster.
knallade härifrån vid 12.30 för att hinna förbi stan och så...
var hemma hos min faster prick 14.00 :)
det blev några trevliga timmar med smakprov av olika kryddor, te, buljong, dipp osv.
är du intresserad??? så hör av dig... :)

efter att partyt var slut så gick vi in till min faster och hälsade på lite katter :) hihi
Elicia fick först en bok "på zoo" hette den och sedan fick hon en halsduk och 3 par sockar.
jag fick min älskade halsduk och 1 par sockar :) mysigt värre... :P

vi var hemma 18.30 igen... har käkat middag och nu ligger elicia och sover tror jag :)
så för mig blir det lite tv nu och försöka värma mig :P fan fryser fortfarande. men det är kanske inte så konstigt. med en grinig unge på väg hem tar det drygt en timme att gå... :)

har även ont i ena örat, hmm, öroninflammtion på g??

som sagt, nästa söndag är jag värdinna och då kommer min faster hem till mig för en visning. så är du intresserad (du som bor i strängnäs kommun så är det bara att höra av sig)
skicka in en kommentar med mail så hör jag av mig om tid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback