RSS 2.0

DHL och blommor

knallade iväg och kan erkänna att det var faktiskt väldigt kallt ute... brrr..
lämnade Elicia på förskolan och knallade sedan ner till stan...

Idag har jag hjälpt till väldigt mycket hos Sarah... Sarah åkte till Paris med sin kille Andreas och jag har istället "jobbat" med Sarahs mamma Pia..
Men det har varit mycket att göra.
Först med alla blommor som kom idag och sedan 14 Dhl paket som skulle scannas in :)
men det har varit roligt.. Har haft både min faster och Jonas på besök...
Karina kom för att lämna alpnaerings produkter som ska till en av hennes kunder :)
Jonas kom förbi mest för att säga hej tror jag :P Men ska över till honom och Johanna efter kl 17 idag..

klockan har gått väldigt fort idag och det blev dags att hämta skruttan från förskolan :)
men kom på när jag kommit halva vägen att jag hade glömt kvar saker på stan så det var bara att gå ner till stan igen efter att jag hämtat skruttan. :)

hämtade dom och sedan in på Lidl och köpte med mig blöjor och mjölk hem... det går åt väldigt mycket mjölk nu har jag märkt :P men kan bero på att jag dricker väldigt mycket choklad och att Elicia använder mjölk till sina flingor...

träffade föresten en kille som heter Robban som jag snackade med på krogen när jag var ute sist. Lite roligt ju. så vi snackade lite och får se när den där fikan blir av som vi snackade om :) alltid trevligt att fika eller hur?

Så nu tar jag och Elicia helg. och i helgen är absolut ingenting planerat...
men ska se till att få med mig Monica och sedan gå ut och fotografera och kanske ta en fika i det fina vädret... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback