RSS 2.0

härligt väder idag :)

idag var det åtminstone sol när man gick upp istället för snö..
var dock väldigt kallt ute när jag gick mot förskolan med elicia imorse... sen att det blåste gjorde ju inte saken bättre.

var sedan in och köpte ett litet kollegieblock och nya bläckpennor. :)
har varit hos Sarah under dagen och tagit dhl paketen som jag brukar...
11 paket idag :P hehe
johanna kom förbi en snabbis också... trevligt ju.
sedan blev det lunch och Gillberg dök upp också... snygg gaddning föresten Krille :)

på väg hem från förskolan ;)

nu sitter jag hemma och vi har käkat mellis för en stund sedan.. ikväll väntas det besök av Jonas :) kul att träffa honom igen... var ju ett tag sedan nu..


detta skrev jag till någon som jag verkligen tycker om :)

Det finns många språk att säga det på men betydelsen är alltid lika stark. :)
Du betyder mycket för mig.
älskar dig vännen <3

har du fått det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback