RSS 2.0

Fredagkväll och lördag :P

blev så att Kenneth ringde och frågade om Marcus kunde sova hos mig. visst kan han de sa ja, då slipper jag ju vara själv :)
Marcus kom och elicia kollade på high school musical och lekte med Marcus..
sedan hörde Nicke av sig och frågade om han och Mia kunde komma över... ja, varför inte... alltid trevligt att sitta och snacka massa, lyssna på musik och äta chips. :) hihi
Elicia tycker ju som vanligt att det är jättekul när någon kommer på besök. då ska man visa leksaker och sådär :)

När dom sedan knallade hem så blev det att Marcus spelade och jag höll på att somna i soffan :P så jag gick och la mig... har somnat, vaknat, somnat, vaknat hela natten... Elicia har haft en dålig natt :( men men slapp iaf gå upp tidigt imorse... för det gjorde Marcus :) hihi..
 
när jag sedan gick upp blev det frukost... Elicia fick yoghurt och macka och marcus tog proviva nypon och mackor :)

efter det så har vi inte gjort så mycket... spelat lite xbox. elicia har badat 2 gånger... en gång före lunch och sedan efter också :P
lagade iordning makaroner och korvstroganoff... det blev riktigt gottit...

Senare så åker Marcus hem och jag och Elicia ska över till Jonas och Johanna och äta och kolla på melodifestivalen :) hihi... alltid trevligt med trevligt sällskap...
hoppas inte Elicia blir för besviken för Leo kommer inte vara hemma. Han är i eskilstuna. men kommer ta med lite leksaker som hon kan leka med iaf :)

hör kanske av mig senare :) tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback