RSS 2.0

helgens upptåg

fredag var en soft dag med att städa under dagen. på kvällen var vi överbjudna till nicke och mia så knallade dit och drack cola, åt chips och spelade wii :) vi hade helt klart en bra kväll :)
knallade hem framåt 23 tiden och elicia somnade på en gång som tur va. :) jag satt uppe länge :P

lördag vaknade jag kl halv 9. sedan så somnade jag om en stund till..hihi värsta mysigt ju ;)
när jag vaknade sedan så kände jag mig oerhört stressad eftersom jag och elicia skulle till Monica och fira henne :)
Men var där till 1 som jag hade sagt... så blev tårta, kaffe, rulltårta och kakor. riktigt mumsigt :P
sedan så kollades det lite på film, satt och snackade en massa och hade ritkigt trevligt..
blev kvar där över middagen också som blev örtkyckling, ris och grönpepparsås och kokta grönsaker. det var riktigt gott det med. elicia åt väldigt bra med :)
sedan så bestämde sig monica att hon skulle spela xbox. så hon och jag turades om lite. Började knalla hemåt vid halv 8 ungefär på kvällen.
monica var här en stund och sedan lånade hon filmer och gick sedan hem. strax efter att elicia somnat somnade jag men kändes väldigt ensamt i sängen :(

söndag som nu är idag. vaknade halv 9 idag ungefär. och sedan blev det självklart high school musical. ska strax göra frukost och sedan diska.. kommer hit lite folk idag på alpnäring-visningen :P
tyvärr har det droppats bort en del.. :( men men, blir fler demon här iaf :)

hör av mig senare när jag har något att skriva :) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback