RSS 2.0

Måndag - Tisdag

igår var det som vanligt igen...
lämna elicia på förskolan, sedan frukost på georges och sedan till Sarah.
Var in till dofter och sånt och köpte badskum till både mig och Elicia...
hittade en till Elicia och 2 till mig :P hehe...
och när vi senare på kvällen provade hennes så kan jag lova att det blev skum... :P bättre än alla andra jag har haft iaf :)
blev lite tv-tittande igår också... först halv åtta hos mig, mamma byter bo och sedan en unge i minuten.

har haft en jobbig natt igen och det beror nog kanske på att Elicia håller på att bli sjuk, annars vet jag inte... men hon är lika glad som vanligt på morgonen fast nätterna e jobbiga... så hon får gå till dagis och leka med sina kompisar... De ringer ju från förskolan om hon blir hängig iaf...

idag har jag inte gjort så mycket kan jag erkänna... lagt in alla 14 dhl paketen som david kom med och sedan markerat med initialer på paketens sidor..
efter att jag hämtat elicia så har vi ätit mellis och inte gjort så mycket mer än det ännu..

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer ännu.. ska iaf se till att gå ner och boka en tvättid :) diska lite också men det får bli efter middagen :)

ska försöka få tid att gå ut och fota lite vårtecken också.. :P men idag snöade det... nu får de ta och torka upp och bli vår ordentligt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback