RSS 2.0

trevlig lördagkväll

Som ni redan vet så gick jag och Elicia över till Jonas och Johanna igår :)
Det var riktigt trevligt... :)
Jim och Petra och deras hund Molly kom över... Så Elicia fick busa med en hund iaf :)
Satt och drack kaffe och snackade en massa :)

Vid 19 tiden så började Jonas med maten :) Lite sent men det spelar ju faktiskt ingen roll.. Vi hann iaf äta innan Melodifestivalen :) hehe
Elicia la sig i soffan efter maten och några minuter senare sov hon... :)

Så här ser det ut då ;)
Hon är ju så söt :)

När vi skulle gå hem sen så vaknade hon till såklart... Men när vi väl var hemma sedan så somnade hon om :) Lilla sötnosen.
Jag var vaken en stund och sedan så gick även jag och la mig. Tänkte att det var lika bra eftersom hon vaknar så tidigt på mornarna nu :)

Söndagmorgon: Har nu varit vaken en timme.. Elicia vaknade kl 8.. Som jag nästan visste att hon skulle göra..
Vi har ätit frukost och nu sitter hon och kollar på High School Musical hon har ju inte fått se den filmen sen i fredags :P
Och jag sitter här vid datorn och kollar lite... Vi väntar på att Monica ska komma, hon skulle komma 10-11 någongång. Vara här ett tag och sedan ska vi ut till Karina på kryddparty :) och jag ska få hem lite saker som hon har stickat :)
Hör av mig senare :P
Pussen


Kommentarer
Postat av: hanna

åh de ser så gött ut när dom somnar så!:D

2011-03-08 @ 22:26:53
URL: http://disfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback