RSS 2.0

Vattenpalatset + shopping :P

här kommer bilder som är tagna under dagen :)


på väg mot tåget imorse :)


på tåget till Eskilstuna :)


här har elicia precis ätit mjukglass :O) druckit dricka med :)

Elicia sötnöt och Monica :)


bjuder på en bild på mig själv med :P


regnbågen inne på vattenpalatset :)

efter att elicia fått vara bland vågorna andra gången tyckte jag att det var dags att göra dessa ärenden vi skulle göra. men blir helt klart vattenpalatset igen... men då ska vi helt klart vara flera som åker... ju fler desto roligare kan man ha :)

så blev det att köpa doppresenten. då jag inte hunnit hämta den jag skulle ge.. men den saken kommer jag skicka till min kusin :)
efter det blev det teknikmagasinet för att köpa en fjärrstyrd helikopter åt Jonas :P hehe
sedan blev det åhlens och köpa leggings och stumpor..
sedan fika och se ett uppträdande av Simon Eriksson

mums

en skumraket och en mer e vad som behövs för att göra ett barns dag :)

slurp :P


Simon Eriksson som uppträdde i Gallerian :) duktig kille :)
efter att vi kollat det så blev det att gå till cityhuset...
köpte cheeseburgare och när jag kom tillbaka efter typ 30 minuter så sov elicia i vagnen så hon fick vänta med maten tills hon kommit hem. var förbi akademibokhandeln och köpte 3 pocket. 2 till mig och 1 till Monica. :P
sedan blev det 2 filmer också den otroliga vandringen 1 och 2 till Elicia :)
sedan gick vi till tåget. på väg till stationen vaknade elicia och var en glad tjej :P


passa dig!!!

när vi kommit till strängnäs blev det att knalla upp till jonas och johanna och lämna helikoptern... stannade på kaffe och muffins :P och Elicia fick busa med Robin som är där i helgen :)


glad tjej eller hur ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback