RSS 2.0

veckan som varit

torsdagen den 17 mars blev jag barnledig och sedan på kvällen så var det föräldramöte så att jag blev barnledig passade ju perfekt :)
annars hade jag ju lämnat över henne till jonas och johanna under tiden. men skönt med barnledighet också :) så efter föräldramötet som var 2 timmar *suck* varav första timmen bara var gnäll från föräldrarna. ännu mer suckar... blev faktiskt smått irriterad att höra på detta gnäll.
efter det blev det ner till ica för att handla lite godsaker till Troy. som vitkål och såna där gnagpinnar med massa fröer och grejer på.
gick förbi munken också och tog en cider. var faktiskt lite gott att ta en sådan :P

fredagen den 18de blev det att jag gick ner till sarah till 11. sov ju till 10 :P hehe
så var där till 17 tiden och sedan så blev det hem och fixa lite och sedan hamnade jag på munken redan kl 20 :P haha, var ju tråkigt att sitta hemma ju... så tog en cider och satte mig och la i en hundralapp i maskinen :P hihi... tog ut när jag uppnått 400kr så blev lite dricka vill jag lova :P hade en trevlig kväll med Minna och träffade lite folk som jag inte träffat på ett tag.
sedan blev det efterfest... fast fest och fest vet jag inte.. kommer ju bara ihåg den ena killen som var med haha och det var nog för att han spelade gitarr hela tiden :P haha... nåja. var hemma kl 5 och slocknade direkt :)

lördagen den 19 vaknade jag kl 9 och gick upp... kl 11 kom min lilla busa hem igen.

onsdagen den 23 var jag upp till minna en timme på kaffe och kolla hur hon hade möblerat om :) mycket fint var det... :) sedan sarah igen :) på kvällen gick jag till jonas och johanna för att hämta nyckeln för att jag skulle vara barnvakt dagen efter.

igår torsdag så blev det en trevlig frukost på georges med Minna som sällskap.. sedan så blev det sarah. hamnade även på biblioteket med Karina för att hjälpa henne med datorn där och sedan bjöd hon på fika... trevligt :)
några timmar senare var det dags att hämta elicia och knalla hem till stora vovven Leo. gick ut med honom direkt när vi kom dit och var ute en stund. elicia fick även hålla i kopplet och tror hon tyckte det var riktigt roligt... :)
sedan gick vi in och jag satte på en film åt henne och jag ställde mig och diska hos dom :P usch vad snäll jag e. efter det så satte jag mig vid datorn och då såg jag en lapp de skrivit :P haha... synd att jag redan varit ute med hunden och de hade även skrivit dit att jag fick diska om jag ville :) hihi...
sen kom de hem och vi stannade kvar för att äta våfflor :) mumsigt...

idag är det fredag och våffeldagen... men vet inte om jag ska göra våfflor idag... trökigt att äta det två dagar i rad... iaf eftersom elicia inte är så förtjust i det :) nåja, får hitta på någe annat att äta :)

imorn blir det etown och på söndag ska jag, elicia och karina på dop hos min kusin Agneta... Hennes söta dotter Emilia ska döpas... :) See you kusselin på söndag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback