RSS 2.0

virrvarr

denna vecka har varit ett helt virrvarr tycker jag :)
minnesförlust har jag också ;)
haha
nejdå skoja bara...

Måndag: Lämnade Elicia på dagis och knallade ner till stan och sedan var jag hos Sarah och hjälpte henne. Sedan blev det hem och jag fick äga tvn :P Elicia ritade och donade en massa :) härligt ju...
kollade på fuskbyggarna, en annan del av köping, sedan fick elicia kolla på tv en stund... sedan blev det halv åtta hos mig och halva familjen annorlunda. var så trött så gick och la mig halv 9 :P

tisdag: lämnade Elicia och sedan ner till Sarah som vanligt. Kan en del nu :) hihi
Efter det så blev det hem till Jonas och Johanna :) men var inte där så länge. knallade hem lagade mat och sedan var det halv 8 hos mig och sedan sängen typ :P

onsdag: Monica fyllde år :) ringde henne när jag var på väg till dagis med elicia så elicia fick gratta henne också :) när jag lämnat elicia gick jag hem till monica och drack kaffe, följde sedan med henne till affären och sedan knallade vi båda två ner till Sarah. sedan blev det tårta och cola :) sedan var det dags att gå och hämta elicia. Hem och fixa lite, laga mat och äta. sedan blev det halv 8 hos mig och speeders eller vad programmet heter som går på 6an :P sedan sängen. vaknade vid 1 tiden på natten och såg att jag blivit smsterrad :P

idag: vaknade jag vid 7 tiden gick upp och sedan så var det bara att knalla iväg till dagis i vanlig ordning. sista dagen denna vecka :)
ner till stan och vänta till sarah skulle komma. :)
sedan ringde monica och kom dit och vi gick och käkade lunch på prinsen :) nice :P
hämtade elicia och sedan hem. jonas hade ringt och frågat om jag kunde komma över för ett paket skulle komma och jonas skulle iväg en stund och johanna hade åkt till eskilstuna för att hämta hem Leo.. :)
så var där till kvart över 8 ungefär... nu ligger elicia och sover och jag sitter här och fördriver tiden...
ska snart gå och lägga mig tror jag :) känner mig lite trött faktiskt... men det kanske inte är så konsigt... har kommit in i rätt dygns rytm nu...

Elicia är föresten ledig på måndag... fröknarna har planeringsdag och på torsdag nästa vecka ska jag på föräldramöte. jonas och johanna skulle ta elicia under tiden :)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback