RSS 2.0

Elicia febrig

Söndagens bilder
  
snabb resume av söndagen blir det..
Elicia åt glass vilket syns på de första två bilderna.
sedan var vi över på kaffe/saft hos Jonas och Johanna :)
sista bilden är på Elicia vid 22.30 och hon ligger och sover sött i sin säng :)

Måndagmorgon upp vid halv 8 som vanligt och göra sig klar med frukost, fixa sig och gå mot förskola/praktik. Elicia skulle bara ha tofs så det fick bli så

visst är hon söt :P 
när vi kom till förskolan så var det bara att klä på henne galonisarna för de skulle vara ute :P
sedan knallade jag ner till ur och penn. :) 
denna dag hade jag grymt roligt med att inventera :P men måste säga att jag tyckte det var grymt roligt så Johanna sa åt mig att jag hade slutat ;) vadå tiden gick fort..
hämta skrutt och sedan hem hämta lite saker och sedan till Jonas och Johanna :) 
Elicia sov hela vägen och när vi kommit till dom så var hon glödhet.. Ånej, feber... 
ja, blev lite filmtittande där och sedan tog jag mig an att laga maten :) skönt när man inte har så mycket pengar och man kan slå ihop de man har hemma och laga mat tillsammans :) 
så de blev köttbullar och makaroner :) 
men när maten var klar så låg Elicia på soffan och sov och jag väckte henne och frågade om hon skulle ha mat. men hon skakade på huvet.. hon somnade om och sov tills vi gick hem.. väl hemma blev det bara klädbyte och ny blöja sen somnade hon direkt.. 
på natten kom hon in till mig några gånger och på morgonen ringde alarmet och jag gick upp och insåg att Elicia skulle bli hemma.. så ringde förskola och skickade mess till johanna på ur och penn. 
Elicia sov enda fram till halv 12. och då mår man nog inte så bra.. 
jag ringde Monica lite senare och kollade om hon kunde komma hit och passa Elicia så jag kunde gå ner till stan och handla lite :) så hon kom över och under dagen igår så blev Elicia bättre.. 
hon somnade inte förrän 23 i natt men var uppe 7 halv 8 imorse.. så imorn blir det förskola och praktik igen.. 

Elicia kollar nu på BOLT :P hunden med "superkrafter" hehe.. hon har fått upp ögonen för den nu.. tog bara ett år typ :P 

nåja.. nu har ni fått lite uppdatering och lite att läsa.. 

hejsvejs :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback