RSS 2.0

ont ont ont i ögat :(

igår kväll började jag känna att jag hade ont i vänter öga.. kunde inte somna förrän vid 4 imorse..
sedan upp vid 7.. kollade då ögat och det var helt rött... fixade med ögonskölj, men ja, jag fick helt enkelt acceptera att jag troligen har en vagel denna gång.. förra gången var det bara skräp..

men men, frukost och sedan iväg till förskolan med skruttan och sedan ner till ur och penn :)
idag har jag plockat upp klockor och markerat dessa med ordinarie pris och sedan satt nuvarande pris :)
tagit emot kunder som behövt nya batterier i sina klockor. :)
och även andra kunder som köpte smycken..
jag har kommit in i detta nu.. vissa saker kan jag inte ännu, men det kommer väl med tiden :)
men dagen har varit kanoners.. på vägen upp till förskolan så ringde jag Monica som var på stan så väntade in henne och sedan så gick vi och hämtade skruttan..

sedan gick Monica hem och Elicia blev sur för att hon inte fick följa med.. men lovade att vi går över till dom imorn efter förskolan.. :) så det blev en bra deal.. sedan ner på stan för att inhandla blöjor och kattmat.. :)
sedan hemåt... träffade på Eric och Matte på väg hem.. :)
nu är vi iaf hemma och jag ska strax börja med maten och sedan blir det lugnt.. ska slänga ut lite saker på tradera ikväll också..

Elicia är faktiskt riktigt duktig nu.. hon vill gå på toaletten :) även på förskolan.. så det är på g med att sluta med blöja.. NICE!!!

ha en bra kväll alla läsare :) hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback