RSS 2.0

praktik och helg

Torsdag:
man lär sig fortfarande och bara att ta i klockorna och vrida om tiden är något som verkligen ger en mer uppfattning om vikten och hur man ställer om dom :P hehe... vissa är hur lätta som helst, andra funkar på ett helt annat sätt :P
dagen rullade på bra och innan jag gick hem så plockade jag upp lite smycken som hade gått åt under veckan..

Fredag:
fick jag ta några fler kunder och det e faktiskt jättekul och ganska lätt nu när man kan kassan :) men det var absolut inte svårare än den inne hos Sarah..
sedan kom varuleveransen och Johanna frågade om jag ville pricka av alla varor... ja, varför inte, jag måste ju kunna det med.. och allt som skulle komma med fanns med :)
började plocka upp och greja.. tog mig en paus vid 12.30 ungefär och sedan jobbade jag på igen.. nästa gång jag kollade på kl var den 14 och det var dags för mig att sluta och gå och hämta trollungen på förskolan...
herregud vad denna dag gick fort..
sedan blev det fredagsmys med film.. :)

lördag:
då mådde jag verkligen skit.. feber, ont i ryggen och mådde illa.. Nej, jag är inte på tjocken.. men mensvärk är inte att leka med :( så låg i soffan och kollade på film med skruttan.. efter lunch somnade Elicia och jag passade även på att sova jag med.. :) mådde faktiskt mycket bättre efter att få sova.. och febern var borta och illamåendet också :)

idag (söndag):
vaknade vid 7 och mådde superbra.. allt var borta helt, hmm, inte ryggvärken då.. men vad kan jag göra åt de? inte ett skit.. har ju problem med ryggen så.. nåja, det kommer och går.. så får hoppas de försvinner.. brukar försvinna när mensen försvinner.. vad nu ryggen har med det att göra?? någon som vet??
idag har vi iaf varit och hälsat på Jonas och Johanna och lilla Wilma. :) nice, med lite friskluft och kaffe på de ;)
jag gick ner i tvättstugan när vi kom hem för att kolla efter en tvättid och vet ni vad.. de fanns direkt när jag kom dit ;) Nice, bara att hämta tvätten och köra igång.. så slipper jag det i veckan ;)
lagade mat när jag lagt in första tvätten och det blev makaroner och korv.. gottit :)
nu ska jag iaf ner och hämta sista tvätten, natta trollungen och sedan lägga mig och läsa en stund :) sen soooova :)

Hoppas ni får en great vecka :) för det ska jag ha.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback