RSS 2.0

Vampire Diaries ;)

imorse kom Elicia in till mig vid halv 8 och tyckte det var dags att gå upp och det tyckte väckarklockan också ;)
så upp, frukost och fixa lite här hemma..
sedan iväg till förskolan och lämna gullungen som nu har börjat prata mera på förskolan också.. hon hade igår sagt att "mamma jobbar med klockor" och visst gör jag det.. men att jag jobbar med klockor måste hon ha kommit fram till själv.. jag har ju visat vart jag jobbar och hon har ju varit in i affären med både mig och Sarah... :)

sedan ner till stan och börja jobba :) idag har jag fixat upp lite klockor och kollat alla priser i en av montrarna och möblerat om lite.. tog hela 2 timmar och då hade jag kunder också.. :)
sedan tog jag lunch vid 12 och började 12.20 igen... jag jobbar hellre än har 40 minuters lunch som jag får ha.. :P
20 minuter duger gott till mig :) iaf nu när jag bara har 50% praktik :)
om jag väl börjar jobba heltid så kommer jag ta dessa 40 min till lunch :)

kl 14 var det dags att gå och hämta skruttan... ner till stan och handla toapapper och sedan hämta ut paket.. :) upp till Jonas och Johanna eftersom paketet var till dom... ja, jag trodde det iaf :) men det var även min julklapp till mig själv ;) 1a och 2a säsongen av Vampire Diaries. :) I LOVE IT!!! så nu vet ni vad jag kommer att göra när jag har tråkigt på kvällarna när min trollunge har somnat ;) hihi

Hemma hos Jonas och Johanna så somnade Elicia i soffan och vaknade ungefär 1 timme efter.. Jag hjälpte även Jonas med akvarieflytt :P tömma akvarie och allt sånt :) sedan blev det korvstroganoff och ris :) mums.. andra dagen i rad.. men igår blev det med spagetti ;P

nej, fan... sängen nästa... trött som faaan ;)

Natti natti gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback