RSS 2.0

ärligt talat

som jag mår just nu så skulle jag bara kunna packa hela lägenheten och flytta härifrån.. Jag har verkligen tröttnat på hur strängnäsborna (inte alla) beter sig..
i denna byhåla känner de flesta alla och det går skit bra att snacka en massa skit..
det är en sak om det är sanningen men när det kommer fram saker som är 1000 gånger värre..
och det finns väldigt många som ser andras fel men inte sina egna..
vad är erat problem egentligen... kolla dig i spegeln och se vilka brister du har i ditt liv, beetende osv..

nåja, får se den dagen jag skiter i strängnäs och dess skitsnack och flyttar härifrån för de e inte långt ifrån..
SKAFFA ETT JÄVLA LIV NÅGONGÅNG!!


nu har jag och Elicia hunnit äta frukost som blev yoghurt och macka med ost och gurka på.
idag vet jag inte vad som händer..
men städa är på första plats iaf :)

så nu blir det att sätta igång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback