RSS 2.0

Barnfri helg

i torsdags hörde Ullis av sig och frågade om Elicia ville komma till dom i helgen. kort varsel men det är klart.. Elicia har tjatat om båda sönerna så.. :)
så i fredags blev Elicia hämtad efter lunch och när hon åkt så hoppade jag in i duschen och sedan gick jag över till Jonas och Johanna med grejer som dom skulle ha..
under eftermiddagen blev det kaffe och en massa snack. jag satt vid deras dator och kollade lite och myste en del med Wilma.. när Elicia är med går det bra att jag håller Wilma en stund och är Elicia trött eller ledsen så går det inte alls.. då är det Elicia som ska sitta hos mig..
blev tacos på kvällen och vid halv 9 så gick jag för att möta Monica :) Vi skulle nämligen gå ut på tokmunken tillsammans.
vi hade jättekul... dansade, snackade med folk och vid halv 2 så lämnade vi krogen.. jag följde med henne en bit hemåt..

vaknade kl 13 på lördagen och gick ner till Sarah en stund. Sedan blev det hem och städa lite, duscha och sedan upp till Nicke och Mia... Ragge och Maria var också där.. så det blev en trevlig kväll med otroligt god mat och gott att dricka.. vi gick senare ner till krogen och denna kväll blev det en hel del dricka.. men ibland får de ju bli det med.. eftersom det var Halloween fest på bk så kom det ett gäng som var utklädda.. de såg så verkligt ut att det var vidrigt... zombiesar som dansade på dansgolvet och stod och drack i baren... ganska så skrämmade.. hade jag mött någon av dom i en mörk gränd så hade jag nog svimmat ;)
vid 00.30 ungefär började det bli tråkigt eftersom de jag varit med drog hem.. men vid 1 halv 2 gick jag...

i natt skulle man ju vrida tillbaka kl men det löste ju min mobil själv.. så jag vaknade vid 10, men egentligen 11..
vid lunch hörde Ullis av sig och sa att Elicia snart skulle komma hem, skrev tillbaka att jag bara skulle ner på stan och handla lite... så när jag kom hem skickade jag och sa att jag var hemma... 30 min senare kom min lilla sessa hem...
allt hade gått bra i helgen...

Elicia satte sig och kollade på Herbie och sedan blev det badet... när hon badat klart gick vi över till Jonas och Johanna på kaffe/saft.. sedan blev det även mat där..
nu ligger sessan och sover och jag kollar på beck på fyran.. efter det blir det sängen..

Tack för en underbar helg alla inblandade!!!

imorn skulle min praktik ha börjat, men hon som äger butiken hörde av sig och meddelade att imorn kommer det bara finnas extrapersonal där... så jag börjar på tisdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback