RSS 2.0

Ikea

Vi åkte iväg med Sarah och Andreas lite tidigare..
så när vi kom till västerås så svängde vi först förbi Mio och kollade lite.. och där hittade Elicia en lekhörna.. så där var hon en stund..
Sedan så rullade vi vidare till Ikea... Där blev det först fika.. och efter det en runda i varuhuset..
Ikea har ju flyttats sen jag var på ikea i västerås sist..

vi hade en trevlig dag där och hem fick jag med mig en plastpåsehållare, madrass till Elicias säng, en mjölkvispare och en stor ikeapåse.. alltid bra att ha :)

Elicia somnade som en sten på vägen hem... Men det kanske inte var så konstigt.. mycket saker att titta på och mycket folk.

När vi väl var hemma igen så började jag skruva ihop sängen som jag redan hade hemma och nu är den färdigbäddad och jag hoppas verkligen att Elicia kommer att sova gott i den... :)

så här blev sängen... där hade jag ännu inte fixat täcket :P
men Elicia var supernöjd!

nu ska jag börja med middagen... och dagens middag blir makaroner, köttbullar och gräddsås..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback