RSS 2.0

känner sig påhoppad

det är konstigt att jag som gör allt för att få ett jobb, men absolut inte vill ta ett äckligt lån alltid blir påhoppad för att jag är lat?? tänk då på alla andra som bara sitter på deras jävla arslen och inte ens försöker få ett jobb...

ju mer jag tänker på hur folk i detta förbannade samhälle tänker destomer blir jag förbannad på hur dom tänker...
lägg för fan ner mer tid på ert jävla liv och engagera er inte i de liv ni tycker är tragiska..

ju mer ni gnäller och hoppar på desto längre ner tar ni oss i skiten som vi har byggt upp för att övervinna...
jag tar dock inte åt mig men jag vet att det finns många andra som gör det...

min självkänsla har legat på topp de senaste 4 åren, med några djupa dykningar neråt... men sen finns det vissa personer i min närhet som håller mig uppe.. som puschar så jag kämpar och som inte tycker att jag är SÄMST på jorden...

Kolla er i spegeln och se era egna jävla fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback