RSS 2.0

Marcus, städ och Ikea

I fredags så gick jag och Elicia ner till stan för att möta upp hennes kusin Monica.. Monica skulle nämligen handla lite till helgen då hon skulle åka iväg...

men innan jag mötte Monica så mötte jag min faster Karina och hon gick med mig bortåt och då mötte vi på Monica vid nordea bankomaten som visade sig vara stängd.. så vi gick till präntaren och tog ut pengar istället och gick ju förbi Sarah som sa att jag hade en sak att hämta... men det visste jag ju redan... men först blev de fika på prinsen tillsammans med Monica, Elicia och Karina.. väldigt mysigt...
satt där ett tag och snackade och sedan så gick vi till Sarah så jag kunde hämta min inlagda gurka som Karina hade lämnat där.. ja det var den jag hade att hämta där :P

sedan till coop med Monica och efter det Ica.. sedan gick vi hem till Monica och Elicia kollade på en film och jag kollade lite saker på datorn..
sen kom Elicias kusin Marcus hem och efter någon timme så skulle Monica iväg till tåget så vi tog chansen att gå med henne.. Marcus följde med oss hem.. så ner till stan för att köpa lite fredagsmys grejer :P
hem och lämna sakerna hemma och sedan iväg till Jonas och Johanna på kaffe..
Vi hade trevligt som vanligt och framåt 18.30 tiden gick vi hemåt för att hinna kolla på en film innan Elicia skulle sova.. vi åt även en snabb middag..
Marcus och jag kollade sedan på Ghost Rider innan vi la oss..

Lördag: Elicia kommer in och börjar busa.. så var lika bra att gå upp, blev frukost och Emil i lönneberga :)
en massa massa bus och sedan knallade Marcus hem.. Jag och Elicia började städa och Elicia tycker det är jättekul att hjälpa till... dock blir det inte bra men hon hjälper till iaf :) hehe
men hon bar in alla sina leksaker i sitt rum iaf...
Vi åt spagetti och köttfärssås till middag och när Elicia sedan skulle lägga sig så var kl 9 på kvällen... skit samma det var ju lördag.. så jag gick och la mig samtidigt..

Söndag: idag så blir det Ikea med Sarah och Andreas... vi ska åka vid 13 tiden..
hittills idag så har vi ätit frukost, Elicia badat, jag duschat, kollat film och om någon timme ska jag börja med lunchen så vi hinner äta innan vi åker...
ska köpa en madrass till Elicias växasäng så när jag kommer hem sen så ska jag skruva ihop hennes nya säng :P hehe... hoppas hon kommer sova gott i den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback