RSS 2.0

men det var självaste fan

nu börjar jag bli riktigt förbannad..
jag har råd att ta hand om mitt barn, men att hon fick åka gratis har väl för fan inte något med min ekonomi att göra?
det var inte jag som sa att hon skulle åka gratis, det var ju för han som skötte karusellen!!!

allvarligt talat så har jag börjat tröttna på er anonyma idiot jävlar som inte ens kan stå för det ni säger!!
bloggen blir lösenordsskyddad snart!! eller så stängs den ner... min blogg är inte till för era idiotiska kommentarer!
den är till för mina släktingar som bor långt bort och kanske vill veta vad vi har för oss!!!

så har ni inget snällt att säga så håll för fan käften..
ni vet att jag får eran ipadress och det är så lätt att ta reda på vem som har den ipadressen..

och det skulle absolut inte förvåna mig att ni/den som skriver är någon jag känner...
föresten så tror jag knappast att Elicia var den enda som åkte gratis på söndagen!!


känner även att min blogg inte är en blogg längre... det liknar ett forum för olika kommetarer på saker och ting...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback