RSS 2.0

Pappa =´(

Idag är det 4 år sedan du lämnade jorden och mig.
Du svävade upp till mamma i himlen.

Kommer så väl ihåg den dagen.
Jag var sjuk i influensan och de ringde från Isabella gården där du låg.
De berättade att du blivit sämre och jag förklarade att jag var sjuk
Jag ville ju för allt i världen inte smitta dig och göra de sämre än de var.
Men visste när de ringde igen och sa att du somnat in att jag aldrig hade hunnit till dig för att vara vid din sida
eller hålla din hand tills ditt sista andetag.

Från den stunden när sköterskan ringde och sa att du blivit sämre tills de ringde och sa att du somnat in grät jag.
som om jag kände på mig att det var över för dig..
just i denna stund när jag skriver detta rinner tårarna ner för mina kinder..
Jag saknar dig pappa..

Pappa du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

♥ Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback