RSS 2.0

svar till lol!

oj vilket mirakelbarn du har som kan göra allt o förstå allt o få allt gratis.och hon är bara 2! jag tror inte att hon fattar hur mycket 15 är... men men



jag snackar inte om att hon är ett mirakelbarn... hon kan inte göra allt och förstår allt gör hon inte heller...
och ja tänka sig att hon får saker gratis... men inte allt... eftersom du verkar vara så erfaren om barn... du har nog inte ens barn själv och vet hur dyrt det är.. men skit samma..
nej, hon vet antagligen inte hur mkt 15 är.. men det har inte med saken att göra... hon räknar och det är det som är grejen.. inte om hon vet hur mycket det är..
min dotter har hela tiden varit lite efter i språket och varje ny sak hon säger gör mig glad så enkelt är det...

och alla barn lär sig olika fort och utvecklas annorlunda... hon var 1 år och 2 månader när hon började gå, andra barn kan gå vid 9 månaders ålder..

och du är föresten exakt lika feg som alla andra anonyma folk som kommer med korkade kommentarer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback