RSS 2.0

tvätta tvätta tvätta

idag har det varit en sådan där dag som man helst hade velat ligga i sängen hela dagen... regn och rusk och kallt som fan..
men det hindrar inte mig från att ta min lilla prinsessa genom halva strängnäs för att lämna henne på förskolan.. jag gör allt för dig sessan.. :)
blev en trevlig frukost med henne i morse.. hon åt och jag satt med henne och drack varmt te.. har haft ont i halsen ett par dagar så te är ju underbart och det lindrar jättebra.. :)
så idag blev det mössa och halsduk för mig.. även elicia ville ha halsduk för mössa har hon redan. :) men efter en stund så tog hon av sig halsduken.. tror det blev lite för varmt för henne :P

efter att jag lämnat henne var jag in till strängnäs kommun för att kolla ett par saker.. och efter det träffade jag Madde, Jocke och barna :) satt och snackade med dom tills de skulle röra på sig och jag gick efter Sarah som jag såg hade kommit :) hehe

var där tills det var dags att hämta skruttan min.. efter att jag hämtat skrutt så blev de att bege sig hemåt..

så nu har vi ätit och nu tvättas det för fullt... nu ska jag ner i tvättstugan.. :)
Elicia har gjort armband till sig själv idag på förskolan också... det enda hon behövde hjälp med var att knyta..
DE NI ERA JÄVLA ANONYMISAR!!!
JAG HAR ETT MIRAKELBARN!!! Det är något hon ska kunna vid 4 års ålder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback