RSS 2.0

bullbak

idag lämnade jag Elicia till förskolan till 9 och sedan gick ner till Lidl för att köpa mjöl.. eftersom jag inte hade någon hemma...
sen till Sarah och där har jag gjort mycket idag... :)
nästan stolt över mig själv ;) hihi
snittat ungefär 75 rosor :P och sedan har jag fått plantera blomarrangemang :P
och det har varit skojigt..
sen har jag även vart iväg med Sarah till ica för att handla :)

fick skjuts av Tina upp till förskolan för att hämta Elicia och tog en sväng förbi sarah för att hämta mjölet :P lättare då jag köpte 5 kilo mjöl ;) och lägga påsen direkt i vagnen än att släpa :)
sen gick vi förbi lidl och köpte jäst ;)

väl hemma blev det mellis för Elicia och jag satte igång med baket... eftersom det ska stå och jäsa så hade Elicia lång tid på sig att äta mellis..
Elicia och jag hjälptes åt att baka sedan och det blev ca 70 bullar och de är riktigt stora :)

nu har vi ätit middag och tog två bullar var till efterrätt :)
snart dags för skrutt att sova och jag ska bara ta det lugnt och slappa :)

 
Elicias svullna öga igår kväll :(

några av bullarna :)

Elicia nu på kvällen..
Hon är inte svullen men bettet syns lite fortfarande :/

nu ska jag göra en massa annat :)
hörs senare lr imorn
PÖSS


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du får en trevlig helg :)

2011-09-02 @ 12:35:49
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback