RSS 2.0

Emil i Lönneberga

Nä, nu blir jag arg! När jag inte har pengar kan jag inte dricka sockerdricka och när jag har pengar får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag dricka sockerdricka?? :)
Han är ju för go den lilla busen...
Elicia kollar nu mest på Emil, men just nu blev det faktiskt shrek :P hehe

tur det, för även Emil kan bli tjatigt :P

idag har vi varit nere och tagit en fika hos Sarah och Andreas i butiken och sedan knallade vi hem..
vi har nu kollat på film och snart är det dags för ännu en tvätttid... tvättade igår med... Men lika bra att tvätta upp alla sängkläder idag så är det gjort de med... täcken, kuddar, använda påslakan, örngott och lakan... :)
skönt när allt är rent sedan :)

Vad gör ni andra en söndag som denna??


Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Nej det förstår jag samtidigt. Ett barn blir väl att betyda så himla mycket och man älskar det så, fast endå försvinner ju den där "ensamma tiden". Men det hör väl till..

Ja, det är helt sinnessjukt!

Ja den är väldigt lång att skriva, mycket som ska med på många (men begränsat antal sidor). Fast jag kanske är extrempetig också och finskriver väldigt mycket!

2011-09-11 @ 23:49:23
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback