RSS 2.0

gårdagen + idag

på morgonen innan jag hade gått upp så hade Elicia hittat min mobil och ringt till någon hon verkade sakna :P nämner inget namn eftersom jag inte frågat om jag får.. så han ringde iaf upp sedan och frågade vad jag ville.. hmm, jag ville ju inget ;) jag sov ju..

Elicia var på förskolan och igår blev det att lämna henne tidigare då hon skulle ta dagiskort :P
så var där till 20 över 8 som fröknarna hade sagt dagen innan..

jag knallade ner till stan och träffade bland annat Sonnie :P
en trevlig prick... vi satt och snackade jobb.. om hur det egentligen funkar i dagens samhälle... fick även reda på massa saker om grabben :) hehe

Sarah och Andreas kom och vi öppnade... hände väl inget udda igår direkt..
Monica kom förbi efter en stund och hon tog sällskap med mig upp för att hämta skruttan kl 14.. sedan gick vi hem till henne och var där en stund.. sedan ner till stan igen sen hem... Elicia badade och sedan skulle vi träffa Maria... Eftersom hon bor i huset brevid så väntade vi utanför tills hon kom...
sedan ner till stan hämta ut mina älskade skor som hade kommit, sedan förbi prinsen och fika.. där satt vi en stund... sedan gick vi upp till Eurostore och där köpte jag en ny kopp som det stod till min kära mamma på.. den är ju från Elicia ;) hehe
sedan köpte jag 4 st förpackningar med glödlampor 2 pack.. mugg, tallrik, djuptallrik, gaffel och sked till Elicia med blixten mcqueen.. :) även en vattenspruta eller vad det nu heter och en plastbåt som Elicia kan ha i badkaret.. :)

Marias kille slutade precis träna när vi var utanför gymmet så vi stod och väntade en stund... sedan gick dom åt ena hållet och jag och Elicia åt de andra. Vi gick förbi Sarah och Elicia fick 2 rosor som man ändå inte kunde sälja :)
sedan hem och laga mat.. blev makaroner och hemlagade köttbullar :)
Elicia åt 2 små portioner.. tror hon blivit hungrig av allt spring överallt :) hehe
efter maten kollade hon på tv en stund och sedan gick hon och la sig...
för mig blev de lite tv och sedan sova.

Så idag...
lämnade Elicia till 9 och sedan blev de till stan och idag blev de att snitta blommor och fixa med dhlpaketen...
det går som på räls nu så...
följde även med Sarah ut till en blombil.. och såg nog världens finaste rosor... limegröna.. så underbart vackra :P

Jonas och Johanna kom ner till butiken strax innan jag skulle gå så jag fick sällskap av dom till förskolan för att hämta hem skruttan.. vi tog en annan väg hem idag och gick faktiskt på Ingvarsvägen.. :P hehe, varför jag reagerade var för att min Pappa hette de.. :P
väl hemma iaf så blev det mellis och film och nu väntar vi på att Sarah ska sluta och hon och Andreas kommer hit för idag ska jag åka och storhandla och sedan blir det middag hos Sarah :)

nu ska jag faktiskt sätta mig och tänka ut vad vi ska äta denna månad så jag vet vad jag ska handla hem.. :) har liksom tröttnat på en del mat så behöver lite omväxling.. fast många av rätterna kan man ju bara göra en sås till så blir det en annan sak... nåja... blir iaf en heldel.. :)

och till denna anonyma saken som tycker om tragiska liv... du har då hittat fel blogg då... det enda som är tragiskt i mitt är att jag förlorat 5 st familjemedlemmar..
så håll käften!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback