RSS 2.0

informationsmöte

i natt när jag vaknade framåt 1 så låg Elicia brevid mig i sängen och sov :P
så det var bara att lyfta in henne till sin säng, hon mumlade mamma och la sig på sida och sov vidare..
när vi sedan kl 7 gick upp så åt vi frukost och Elicia blev lämnad till 9.00 på förskolan.. :)
var nere på stan till 9.15 ungefär och 15-20 min senare kom Sarah och Andreas... De hade varit hos grossisten och handlat in blommor och krukor. :)
så blev att snitta blommor, fixa buketter och arrangera om i butiken :)
vid halv 2 gick jag för att hämta Elicia... bytte blöja på henne och knallade hem och hämtade blöja och så eftersom Elicia ska vara hemma hos Jonas och Johanna ikväll under tiden jag är på informationsmöte :)
nu har vi ätit och sitter nu och dricker kaffe.. Elicia sitter och kollar på film och även lilla Wilma är helt inne i tv:n :P
hör av mig senare kanske annars imorn :)
Pöss

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Haha okej, nej det kan ju inte alla göra:) Fast jag kan typ inte dricka mjölk så jag fick jätteont i magen efteråt av den!

2011-09-14 @ 22:14:11
URL: http://selmas.blogg.se/
Postat av: SELMA

SVAR: Ja eller mot laktos i alla fall.

Ja det är han min lilla hundis :D

2011-09-15 @ 23:08:37
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback