RSS 2.0

lite fika :)

idag vaknade Elicia kl 5.. usch vad jag inte ville gå upp.. försökte få henne att somna om.. men det gick inte... så det var bara att börja leka med henne.. frukost vid 7 och sedan tv till 9.. sen försökte jag få henne att sova en stund igen... men icke.. vid 10 halv 11 så gick vi ner till stan för att bjuda Sarah, Andreas och Jessica på bullar.. så vi tog en fika och drack Sarahs hemgjorda saft och mina hembakta bullar ;)

Jag och Elicia följde med Sarah till coop och Sarah köpte en bok till Elicia där.. :)
sedan gick vi tillbaka till butiken igen.. och Sarah och Andreas gick iväg för att handla på ostaffären... så jag tog tag i alla paket från dhl... Jessica och Elicia blåste sopbubblor ;) hehe...

när Sarah och Andreas kom tillbaka så gjorde vi oss klara för att gå hem igen.. väl hemma var Elicia vaken i ca 1 timme och sedan så gick hon och la sig och jag gick också och la mig efter att ha messat med Minna och snackat med Monica..

nu har vi ätit middag och ska faktiskt gå ner till Minna och barna :)
ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer
Postat av: SELMA

SVAR: Bella fyllde nyss 5 år :)

Jaha okej, då hade ni en väldig tur med vädret i alla fall då :D



Vi har bara åkt till västkusten, Öddö en vecka med klassen och studerat miljön där:)

2011-09-02 @ 21:55:38
URL: http://selmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback